Zapytanie ofertowe na "WYLAPYWANIE, TRANSPORT ORAZ UTRZYMYWANIE BEZDOMNYCH PSÓW Z TERENU GMINY GOLUB-DOBRZYN OD 1.05. 2018 R. DO DNIA 30.04.2019 R".
Gmina Golub-Dobrzyń zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej brutto na ”WYŁAPYWANIE, TRANSPORT ORAZ UTRZYMYWANIE BEZDOMNYCH PSÓW Z TERENU GMINY GOLUB-DOBRZYŃ OD 1.05. 2018 R. DO DNIA 30.04.2019 R”.
Prowadzone postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2017 r. poz. 1579) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy).
Wyłapywanie i przetrzymywanie bezdomnych psów zwanych dalej psami w schronisku dla bezdomnych zwierząt odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2017 r. poz. 1840 z późn. zm), w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998r.
Nr 116, poz. 753).
Przedmiot zamówienia:
1. Wyłapywanie w sposób humanitarny psów z terenu Gminy Golub-Dobrzyń w terminie do 24 godzin od daty telefonicznego zlecenia i przewożenie ich do schroniska, a w przypadkach koniecznych do Lecznicy Weterynaryjnej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
2. Transport wyłapanych psów do tego celu przystosowanymi
i posiadającymi stosowne zatwierdzenia pojazdami.
3. Prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych psów w okresie kwarantanny.
4. Kompleksowa opieka nad psami przebywającymi w schronisku.
5. Zapewnienie pożywienia, artykułów sanitarnych oraz opieki dla psów przebywających w schronisku.
6. Zapewnienie dozoru weterynaryjnego.
7. Sterylizacja albo kastracja psów.
8. Odrobaczanie i szczepienie psów.
9. Poszukiwanie właścicieli dla bezdomnych psów – adopcje.
10. Prowadzenie ewidencji psów, książki kontroli weterynaryjnej.
11. Identyfikacja psów przyjmowanych do schroniska.
12. Utworzenia i prowadzenie strony internetowej, na której systematycznie będą umieszczane zdjęcia psów przebywających w schronisku.
13. W godzinach funkcjonowania schroniska, określonych w regulaminie schroniska umożliwianie osobom fizycznym adopcję przebywających w nim psów.
14. W przypadku nie odebrania psa przez jego właściciela w ciągu 14 dni od dnia odłowienia psa, przeznaczanie go do adopcji.
Informacje o ilości psów przebywających w schronisku, wyłapanych oraz oddanych do adopcji, transporcie do innego schroniska oraz zmiany ilości psów przebywających w schronisku:
- liczba psów przebywających w schronisku (stan na dzień 31.12. 2016 r.) 28 szt.
- liczba psów przebywających w schronisku (stan na dzień 31.03.2017 r.) 22 szt.
- liczba psów przebywających w schronisku (stan na dzień 31.03.2018 r.) 22 szt.
- w okresie 1.05.2017 do 31.03.2018 roku z terenu Gminy Golub-Dobrzyń wyłapano 37 szt. psów
- liczba psów oddanych do adopcji w okresie od 1.05.2017 do 31.03.2018 wynosiła 6 szt.
W przypadku konieczności przetransportowania 22 psów ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Węgrowie do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę, Wykonawca zapewnia transport w ramach kosztów wykonania umowy i opieki nad przyjętymi psami.
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby psów przebywających w schronisku bez zmiany warunków wynagrodzenia.
Termin realizacji zamówienia od 1.05.2018r. do 30.04.2019 r.
Warunkiem uczestnictwa w prowadzonym postępowaniu jest posiadanie:
• uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
• posiadanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego nadanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
• posiadania przeszkolonych pracowników i niezbędnego sprzętu koniecznego do wykonania zadania przez Gminę Golub-Dobrzyń (samochód do przewozu zwierząt, pneumatyczną broń do usypiania, pętle, siatki, obroże, kagańce, klatki)
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1) Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej.
2) Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu.
3) Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty.
Prosimy o złożenie oferty ryczałtowej na wykonywanie przedmiotu zamówienia
w zamkniętych kopertach z dopiskiem „OFERTA NA WYŁAPYWANIE, TRANSPORT ORAZ UTRZYMYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY GOLUB-DOBRZYŃ” na adres: Gmina Golub-Dobrzyń, Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, biuro podawcze pokój numer 4, II piętro Urzędu Gminy Golub-Dobrzyń.
Oferty należy złożyć do dnia 25.04.2018 r. do godz. 10.00 w formie papierowej.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom telefonicznie. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2018 r. o godz. 10.05 w sali numer 13 (II piętro) budynku Urzędu Gminy Golub-Dobrzyń.
Do oferty należy dołączyć:
1. CEIDG/KRS,
2. Dokument potwierdzający nadanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego nadanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
3. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez oferenta
4. Projekt umowy – zaakceptowany przez oferenta
5. Oświadczenie wykonawcy o spełnienie wymagań w realizacji zadania wg załączonego wzoru – zał. nr 3
Przesłanki do unieważnienia postępowania:
1) nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) wystąpi istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) postępowanie okaże się obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Załączniki:
-wzór umowy,
-formularz ofertowy
- wzór oświadczenia
Sprawę prowadzi: Irmina Krupa Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej
tel. 531459466
Załączniki
FORMULARZ OFERTOWY 12.04.2018 (6.3kB) | ||
Oświadczenie wykonawcy 12.04.2018 (14.3kB) | ||
umowa schronisko 12.04.2018 (14.6kB) | ||
zapytanie ofertowe 12.04.2018 (23.6kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Mariusz Zieliński |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Zieliński |
Data wprowadzenia: | 2018-04-18 10:48:18 |
Opublikował: | Mariusz Zieliński |
Data publikacji: | 2018-04-18 10:52:04 |
Ostatnia zmiana: | 2018-04-18 10:52:27 |
Ilość wyświetleń: | 1686 |